בעיה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נשואה מזה 20 שנה ומאז שנישאנו יחסי המין יזומים על ידי בלבד ולא ע"י בעלי כלל מבחינתו שאפילו חצי שנה שנה ללא מין בכלל . אין לי ספק שהוא אוהב אותי והזוגיות שלנו טובה וחברית . אם אני לא יוזמת מין אז אפשר בלי הוא טוען שהוא יכול להתאפק כך גם בהריונות שלי . אני מעונינת לבדוק את הבעיה הזו ולדעת לאיזה כיוון לפנות לרופא , לסקסולוג האם זו בעיה נפשית או פיזית . אנו בני גיל 40-45 ונישאנו בגיל 23 יש לציין שמאז שהכרתיו זה היה כך , זה לא שמשהו השתנה במהלך חיינו , הוא לא אדם עצבני או נוטל תרופות ועובד בכבודה שאינה מגבילה אותו . אודה להתיחסותך בהרחבה .
לפי מה שאת כותבת יש לכם בכל זאת זוגיות טובה. אז לא הייתי ממליץ לעשות משהו שעלול לקלקל.
מחבר: טלי ([email protected]) תאריך: 6.6.2004 שעה: 01:16 נשואה מזה 20 שנה ומאז שנישאנו יחסי המין יזומים על ידי בלבד ולא ע"י בעלי כלל מבחינתו שאפילו חצי שנה שנה ללא מין בכלל . אין לי ספק שהוא אוהב אותי והזוגיות שלנו טובה וחברית . אם אני לא יוזמת מין אז אפשר בלי הוא טוען שהוא יכול להתאפק כך גם בהריונות שלי . אני מעונינת לבדוק את הבעיה הזו ולדעת לאיזה כיוון לפנות לרופא , לסקסולוג האם זו בעיה נפשית או פיזית . אנו בני גיל 40-45 ונישאנו בגיל 23 יש לציין שמאז שהכרתיו זה היה כך , זה לא שמשהו השתנה במהלך חיינו , הוא לא אדם עצבני או נוטל תרופות ועובד בכבודה שאינה מגבילה אותו . אודה להתיחסותך בהרחבה .