האם ההרומונים בגלולות מסכנים אותי?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 נוטלת מזה כ-10 חודשים גלולות של הרמונט במשפחתי יש רקע של סרטן: אבי נפטר מסרטן קיבה דודי מצד אבי נפטר מלוקמיה לאחותי למחצה מצד אבי היה סרטן שד אני רוצה לדעת האם נטילת גלולות מסכנת את בריאותי,האם היא גורמת למחלות כמו סרטן או מחלות אחרות? האם אני אמורה מדי פעם ליזום הפסקה נגיד אחת לחצי שנה או אפשר רצוף ליטול גלולות בן זוגי לא מעודד אותי לקחת כי הוא טוען שההרומונים בגלולות מסכנות אותי מהי האמת בכל זה? אני מודאגת מאוד
תדאגי שהגיניקולוג/ית שרשם לך את הגלולות יהיה ער להיסטוריה המשפחתית שלך. לפי זה הוא יחליט מה להמליץ לך. יתכן הוא ימליץ על אמצעי מניעה אחרים.