מחלת מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היה לי חבר פעם שהיו לו מן פצעונים על שק האשכים וגם קצת על איבר המין(למטה) הם לא היו בצבע אדום...הם רק בלטו...ויצא מהם משהו לבן כזה...הוא אמר לי שזה בסדר ושזה לכל הגברים כך. האם זה נכון???? המוטרדת!
על תהיי נאיבית. זה ממש לא נורמלי. הוא מוכרח להבדק על ידי רופא עור ומין. עד שיביא אישור שהוא בריא - המנעי ממגע אם האיזור.
זה היה לפני שנתיים...אני לא בקשר איתו כבר הרבה זמן...זה בלוטות לבנות כאלה...זה לא פצעים. יכול להיות שזה פטריה? או שזה סימן למחלת מין כלשהי?