לא מבינה מה לא בסדר
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי יש לי שאלה, ניסיתי פעמיים לקיים יחסי מין לראשונה, פעם אחת די מזמן והשניה לפני יומיים, ובכל פעם האיבר חדר רק קצת, בכל אחת מהפעמים יום לאחר המעשה, נתקפתי בכאבים אך יותר מכך, גירודים נוראיים בנרתיק, הגירודים האלה מקשים עלי לתפקד, ויותר מזאת, לדעתי גם חטפתי דלקת משום שהריח הנודף משם חריף מאוד. אני לא מבינה מדוע אני צריכה לסבול כל כך? ומדוע אני מקבלת דלקות? חשבתי שהפעם הראשונה אמורה להיות כואבת, אבל לא תיארתי לעצמי שאחטוף דלקות... אגב, 2 הפעמים היו עם בן זוג אחר, הפעם הראשונה היתה עם קונדום והשניה בלי (אבל אחרי שביקשתי ממנו לעשות בדיקה). אני לא חושבת שזה קשור אליהם בכלל, אולי זה משהו לא בסדר בי? אני בת 21. לתשובה אודה.
אנא פני לרופא/ת הנשים שלך (ולא באינטרנט).