בעיות מצטברות ( פחד )

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

10/04/2017 | 16:50 | מאת: lid

שלום , אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל , מאז ומתמיד יש לי צורך לאוננות ולרדיפה אחריי דרכים מענגות יותר - ( אולי זה ביגלל הסביבה הלחוצה שאני חי בה ) דבר שהביא לפגיעה פיזית בי - לפני שבועיים עשיתי שימוש בגומיה מהודקת סביב הפין על מנת לחזק את הזיקפה , לאחר הגמירה התחילו לי בעיות כמו שתן חלש יותר, הרגשה שלא היתרוקנתי עד הסוף ועצירות מעי ..כאילו אני מרגיש " חסום " אפילו בעת מתן שתן לאחר אקט מיני לוקח לו יותר זמן לצאת גם ביגלל החולשה וגם בטח הזרע ש"חוסם" , שבועיים אחריי ( אחריי שלא אוננתי במהלכם ) אוננתי עוד פעם והיה הרגשה רגילה אחריי , ואז עוד פעם יום אחריי זה - ואז זה קרה - הרגשתי במהלך הגמירה עצמה תחושת גירוי בגב תחתון ו כבר כמה שעות אחריי יש לי מין הרגשת צמרמורת בגוף והרגשת קור כללי שמצריך אותך להתעטף בבגדים , תחושה באזור התחתון שכאילו דוחפת אותך לספק את עצמך שוב .....אני מפחד שזה ישאר ככה ....גם ככה אני בטיפול / מעקב ביגלל הבעיה הראשונה אני לא רוצה שזה יגרום לעוד בעיות מוזרות שעולם הרפואה לא ידע איך לפתור אולי זה פסיכולוגי ...? אני מפחד לפתח את התסמונת של אלה שמקבלים אורגזמה שלא נגמרת.. אני בן 26 סליחה על החפירה אני פשוט לחוץ ויש לי חרדות לפעמים

לקריאה נוספת והעמקה

אוננות יתר היא בעיה. אוננות לצורך הרגעה במידה והיא נעשית יתר על מידה גם היא בעיה. עושה רושם כי אוננות היתר שלך יצרה אצלך צפייה לגירויי גדול כול פעם יותר ויותר. הבעיה שתיארת יכולה להיות כמה סיבות לכך, חשוב ללכת לרופא -אורולוג , ולהסביר לו את הסימפטומים שאתה חווה על מנת שיבדוק שהכול בסדר אצלך ולא נגרם כל נזק ביולוגי. וכמובן לטפל בעיית אוננות יתר אצל מטפל מיני מוסמך מעולם הפסיכולוגיה.

12/04/2017 | 23:38 | מאת: lid

הלכתי לאורולוגית היא "זרקה" אותי אמרה לי לא לעשות את זה שוב ואמרה לי לעשות אולטרה סאונד עוד חצי שנה לצורך ביקורת .... אני מאונן רק פעם אחת ביום פעמיים בלחץ.. היא קבעה לי גם תור לפסיכיאטר, אני לא מבין למה כולם מזלזלים חושבים שזה נפשי זה לא נפשי ואני גם לא מתכוון לחכות חצי שנה עם המצב הזה . עדכון : ההרגשת קור והגירוי הפיזי נעלמו רק הבעיות שתן והעצירות נשארו. יום טוב תודה בכל מקרה .

מנהל פורום סקסולוגיה