שאלה לפסיכולוג
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, תחום ה- BDSM* הולך ותופס תאוצה בארצנו. *(Bondage, Domination, Sado-Maso) רציתי לדעת אם נערך איזשהו מחקר לגבי אותם אנשים הלוקחים חלק פעיל באורח החיים זה. מי הם המאזוכיסטים והסדיסטים ולמה הם כאלה ? מדוע יש אנשים שזקוקים להישלט ולמה ישנם כאלה שמרגישים צורך לשלוט? האם הפסיכיאטריה מתייחסת אליהם כאל בעלי הפרעה כלשהי ? אודה עבור תשובה מפורטת ככל האפשר.
אני לא פסיכולוג אך למיטב הבנתי תופעות אלה הן סוג של סטיה מינית . כאשר רק באמצעות ההשפלה או הסבל הכרוך בכאבים אפשר להנות מיחסי מין.
תודה וחג שמח.
זוהי הפרעה מסוג פאראפיליה שלא אוכל להרחיב עליה כאן. תוכל/י לקרוא עליה בקישור: http://www.psychologynet.org/dsm.html
מצוין. המון תודה ד"ר :)