יחסי מין בפעם הראשונה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחור בן 26 . התחתנתי, ובגלל שאני דתי, זאת גם היתה הפעם הראשונה שלי עם אשה. במשך כמה שעות היינו ביחד במיטה ב"משחק מקדים" והיה ממש טוב אבל כשהגענו לשלב החדירה, האיבר שלי לא גדל למקסימום אלא רק חלקי. אז ויתרנו והלכנו לישון. ואחרי כמה שעות הרגשתי שיש לי זקפה יחסית נורמלית )עדיין פחות מהרגיל( ואז קיימנו יחסים. גם לאשתי זאת היתה הפעם הראשונה. היא הרגישה שקרום הבתולים נקרע אבל אחרי שהייתי בפנים, במשך הרבה זמן לא הצלחתי לשפוך את הזרע ולכן בסוף פשוט יצאתי וזהו. השאלה שלי היא האם זה נורמלי, והאם צריך להתייעץ עם רופא או משהו
קשה לענות לך על פי התנסות ראשונה. תנסו עוד כמה פעמים ותראו מה קורה. במשך הזמן, עם רכישת נסיון הדברים משתפרים.