אורגזמה בחדירה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ידוע לי שרוב הנשים לא מצליחות להגיע לאורגזמה מהחדירה. השאלה שלי היא מדוע זה ככה. האם זה הכרחי לגרות את הדגדגן על מנת להגיע לאורגזמה? כי אני אישית לא אוהבת את זה. שמעתי שנקודת הג'י אצל נשים היא בתוך הנרתיק- אם כן מדוע אי אפשר לגמור מחדירה לנרתיק? נדמה לי שיש אורגזמה דגדגנית ואורגזמה נרתיקית, נכון? האם אורגזמה דגדגנית יותר נפוצה מפני שהיא יותר חזקה מאורגזמה נרתיקית? אשמח לקבל תשובות על השאלות הללו, ובבקשה אל תפנה אותי לספרים :-(
האורגזמה הנפוצה היא אמנם כתוצאה מגירוי הדגדגן. אורגזמה נרתיקית אכן קיימת אך היא נדירה הרבה יותר. נקודת הג'י נמצאת בחלק העליון הפנימי של הנרתיק. המיקום הזה מקשה על כל אבר גברי להגיע ספציפית לשם ולגרות את האזור. עד כמה שאני מבין בתור גבר, יש סוגי ויברטורים שיכולים לגרות את הנקודה והתענוג הוא..... חבל על הזמן , כל מילה מיותרת.