מחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1 מה זאת מחלת הנשיקה? 2. ואיך חולים מה? 3. מה התופעות של המחלה? 4. ואיך נדבקים בה? 5. איך מזהים את המחלה? תענו לי בבקשה על כל השאלות לפי המספרים מ-1 עד 5
http://kidshealth.org/parent/infections/bacterial_viral/mononucleosis.html 1. מחלה זו היא זיהום וירלי נגרמת מ וירוס Epstein-Barr ממשפחת הרפס. 4. היא מועברת ברוק על ידי נשיקה (מזה השם העממי שלה) שעול, עטוש ואכילה בכלי אוכל שלו עברו נקוי יסודי. שאר התשובות ארוכות מדי לפירוט תמצא בקישור