למה?(לכולם)
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה בנים אוהבים את הריח הרע שיש לפעמיים לבנות באיבר המין שלהם?
למעט מקרים מסוימים של ריח רע (שנובע בד"כ מפטריה או סתם מזיעה) בד"כ הריח הוא בסדר גמור. נכון שלא הייתי בוחרת בזה כבושם, אבל זה בהחלט ריח נחמד שמזכיר קצת תבלינים איטלקיים... :) ובחורים אוהבים את זה מסיבה אחת פשוטה - זה קשור לסקס. זה כמו ניסוי פבלוב עם הכלבים שמזילים ריר רק מהרחת בשר, ככה בחורים (נורמליים, לא דפוקים מהסוג שמצפים שבחורות תיראנה כמו ילדות קטנות - בלי שערות ובלי ריח) מתחרמנים מהריח כי הם יודעים שברגע שמריחים אותו הסקס קרוב...