עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הגיעו לי תוצאות של בדיקות דם עקב תלונותי אצל האורולוג ואבקש את עזרתך בבקשה. וברצוני לציין שהבדיקות הן בגלל הפרעות בתיפקוד מיני (תוצאות הבדיקה לא הגיעו אליו עדיין ואני סקרן נורא) אני בחור בן 26 testosterone , total 24.50 nmol/l lh 4.60 MIU/ml fsh 1.60 MIU/ml prolactin 316.6 mIU/l בקשר לתוצאות הפרולקטין הייתי ער כ 2.5 שעות לפני לקיחת הדם . האם יכול להיות שרמת הפרולקטין גבוהה מדי למרות שהוא נימצא ליכאורה ברמת הנורמה? תודות.
לקריאה נוספת והעמקה
אנא פנה לפורום אורולוגיה השכן.