בעיות זוגיות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר בירן שלום רב, יש לי חבר מזה יותר משנה ועד לפני חודשיים נטלתי גלולות. מאחר ואמי עברה אירוע טרומבוטי קשה מאד , כלומר עניין של קרישיות יתר, הפסקתי עם הגלולות (משום שהבעיה הייתה גנטית ועברה אלי חלקית). בעייתי היא שמאותו הזמן שהפסקתי עם הגלולות לחברי יש בעיה בעניין היחסים משום שאינו אוהב להשתמש בקונדומים (טוען שזה "מרחיק" אותו ממני) ואין לנו שום אמצעי רלוונטי אחר שידוע לנו כזוג לא נשוי, אך אוהב מאוד. כשאנו מקיימים יחסים לעתים , אנו משתמשים בשיטת המשגל הנסוג וזה מלחיץ ולא בטוח. מה לעשות? זה מאד מרחיק אותי ממנו ומעליב שהוא לא רוצה...
משגל נסוג הוא אכן דרך בדוקה לשבש את הנאת המין. מאידך, ניתן להנות ולהגיע לסיפוק גם עם קונדום.עצתי שתשקלו התייעצות עם פסיכוסקסולוג ותיישבו כך את ההדורים הרגשיים.