עישון כבד ופסיכולוגיה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לך, אני בת 52 ומעשנת מאז היותי בת 16 בשנים האחרונות אני מעשנת כ-2 חפיסות ליום וברצוני לחדול לעשן אך אני נתקפת חרדה מהמחשבה שאין יותר סיגריות שאלותי: האם יש איזשהו הסבר פסיכולוגי לצריכת עישון כל כך מוגברת, חסך במשהו בחיים? אופי חלש כתוצאה מטראומה בילדות? מהי לעזאזל הסיבה שאינני יכולה לחיות ללא העישון.לפעמים אני נגעלת מעצמי מהריח של עישון כבד ומבחילות,יובש בפה וטעם מר ובכל זאת אני ממשיכה.אני מצפה לנס שיום אחד אתעורר ולא ארצה מאליו לעשן הייתכן?
דולי שלום!! נראה כי מחשבותייך בנושא הפסקת העישון הם התחלה ..... בדרך הנכונה להפסקת העישון. אולם עפ"י דברייך הינך זקוקה לעזרה מיקצועית ותמיכה במהלך הגמילה הפיזיולוגית והשינויי ההתנהגותי הכרוך בכך. ממליץ על טיפול משולב בכדור זייבן ו/או תחליפי ניקוטין ביחד עם סדנא התנהגותית להשלמת מידע ופרטים ממליץ לפנות לרופא המטפל. בהצלחה המישכי לעדכן נוה
למה הפסקתי לעשן.