5 סיגריות ביום-האם זה ממש מזיק?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 27, מעשנת מזה 5 שנים. הקפדתי כל השנים האלה לא להעלות את מינון הגיריות ליותר מ5 ביום. לפעמים אני אפילו מעשנת פחות. אני לא מכורה, אין לי דחף לסגריות ואני לא תלויה בהן. פשוט כיף לי לעשן.. זה מרגיע אותי הרבה פעמים וזה די נחמד לעשן עם החבר'ה בהפסקות העבודה וכו... האם 5 סיגריות ביום מסכנות את מצב בריאותי? האם מ5 סגריות ליום אני עלולה לקבל מחלות ריאה למינהן? או שזה זניח? תודה
קרן שלום!! הנזק מעישון סיגריות מתחיל כבר מהסיגריה הראשונה. כמובן שקיים קשר בין הכמות לנזק המצטבר וככל שמעשנים יותר הסיכוי לחלות גבוה יותר. חשוב לזכור שגם לעישון הפאסיבי השפעה מזיקה.!! ממליץ להפסיק לעשן ולמצוא תחליפים מהנים אחרים! בהצלחה נוה