הפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי מוטי ואני בן 58, מעשן מגיל צעיר מאוד. לאחרונה, עקב בעיות רפואיות שנתגלו אצלי, עלתה החשיבות של הפסקת העישון. רציתי לדעת מהי הדרך הטובה ביותר להפסיק לעשן לדעתך. ניסיתי להפסיק בכוחות עצמי אך ללא הצלחה. שבוע טוב, מוטי
מוטי שלום, מכון אברהמסון הוא ללא ספק המכון היעיל הותיק והמצליח בישראל. אם כן, כמובן שנמליץ לך על מכון אברהמסון! במכון מטפלים בגמילה מעישון והתמכרויות בדרך טבעית ייחודית וללא תרופות ובהצלחה כבר 25 שנים! ברוב המקרים טיפול אחד מספיק ואם קרה ויש איזשהו צורך מסוים,מקבלים טיפולים נוספים. לפרטים נוספים נשמח למסור לך בטלפון:כוכבית 9933* בהצלחה גם לך!! בברכה צוות המכון, מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון:כוכבית 9933*