יום אחרון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עוברת טיפולי הפרייה ומחר מחזירים לי את העוברים .זה טיפול שני שלי ,פעם שעברה הפסקתי לעשן כשבועיים,וכשלא הצליח הטיפול הסיגריה הייתה הדבר היחד שטוב לי ...אני לא יודעת אם אני אפסיק לא שתיהיה לי ברירה. כל כך יהיה בסד!!!!!!!!!!
עדי שלום, תחילה חשוב לי לציין כי תהליך גמילה מעישון הינו תהליך מורכב המתחיל ברצון של המטופל עצמו להפסיק לעשן. כמו כן,במצבך הרגיש ללא ספק הפסקת עישון היא בהחלט הצעד הנבון ביותר לעשות,אך בהמשך לדבריי אנו לא מאמינים בל"הטיף" ולשכנע לעבור גמילה. לפרטים נוספים נשמח למסור בטלפון:כוכבית 9933* בברכה צוות המכון, מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון:כוכבית 9933*