נקי..
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
העשיתי את הטיפול אצל אודי ב-15/12/06 חודש לפני שהבת שלי נולדה (ובגלל זה). מאז אני נקי ,יש מידי פעם "דודה" לסיגריה ורצון לבדוק אם אני יכול להיות מאותם ברי מזל שמעשנים רק בארועים חגיגיים..אבל אני בנתיים לא מנסה. ורק כדי שתבינו עד כמה זה משתלם אז אני עישנתי קופסא וחצי ליום (פל-מל)שזה 15 ש,ח לחפיסה, ותחפילו את זה בזמן שחלף..(שנה וחמישה וחצי חוד')זה הרבה כסף אה וגם הבריאות סבבה. ישר כח
שלום, ראשית ברצוני לברך אותך בדרכך החדשה והנקיה מעישון!! בהמשך לדבריך,חשוב לי לציין כי אין דבר כזה "סיגריה אחת" ולכן,תמשיך בדרך שלך.כלומר,לא לנסות ולבדוק מה יקרה אילו... יישר כח ובהצלחה גם לך!!! בברכה צוות המכון, מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון:כוכבית 9933*