מרכיבים שלילים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בחור בין 36 מעשן בערך מגיל 15 בש7 השנים האחרונות לא מעשן בשבת התחלתי גמילה דרך קופת החולים, החשש שלא אוכל לעמוד בתאריך היעד ואנני אוהב תרופות,הבעיה הנוספת היא שאנני מסופק בעבודה, וכיצד מתמודדים ברגעי המתח כמו שמישהוא מהוריי מתאשפז,מה שלא מוסיף מוטיבציה להפסיק מעשן כ15 סיגריות ביום בכבוד רב רן
רן שלום, במכון אברהמסון מטפלים בגמילה מעישון והתמכרויות בדרך טבעית וייחודית, ללא תרופות ובהצלחה רבה כבר 25 שנה!! לשאלתך,איננו יודעים על שיטות גמילה מעישון המתבצעות דרך קופ"ח וכיו"ב. כמו כן,אנו לא מאמינים בתהליך גמילה ארוך אלא בטיפול אחד עם מעט תמיכה טלפונית. לפרטים נוספים,נשמח למסור בטלפון :כוכבית 9933* בהצלחה גם לך!! בברכה צוות המכון, מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון:כוכבית 9933*