תחושת מחנק בגרון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי לעשן לפני 8 חודשים לפני 3 ימים עישנתי כמה שאיפות מנרגילה במסגרת מפגש חברתי יום למחרת אני מתחיל להרגיש מן מחנק כזה בגרון בעיקר כשאני בולע וגם אני מרגיש מן עצבוב באיזור הגרון (כמו דפיקות לב קטנות כאלה) עד היום מלווה אותי תחושה לא נעימה של מעין מחנק בגרון מה יכולה להיות הסיבה ? ומתי זה אמור לעבור ?
מנש שלום, ראשית אנו מברכים אותך בדרכך החדשה והנקיה מעישון!! שנית,חשוב מאד שתדע כי מספיקה שאיפה אחת מסיגריה או לחילופין מס' שאיפות מעישון נרגילה וכיו"ב, בכדי לחזור למצב הקודם של מעשן רגיל. בכל אופן,מנהלי התמיכה ישמחו לעזור לך בפרטים נוספים בטלפון:כוכבית 9933* בברכה צוות המכון, מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון:כוכבית 9933*