תחליפי ניקוטין
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נגמלתי מעישון לפני שלושה חודשים לאחר 20 שנות עישון של קופסה ליום. אני נעזר רבות בתחליפי ניקוטין (מסטיקים) ומרגיש שההתמכרות שלי עברה לתחליפי הניקוטין. היום אני לועס כ 7 מסטיקים ליום של 1 מ"ג. איך ומתינגמלים מתחליפי הניקוטין? האם זה הולך להיות תהליך כואב גם כן?
דודו שלום, אנו במכון אברהמסון מטפלים בגמילה מעישון והתמכרויות בדרך טבעית בהצלחה כבר 25 שנים,ואין לנו שימוש בתחליפי ניקוטין למיניהם. אנו גם ממליצים בתקופה הראשונה של השלושה שבועות הראשונים לא להשתמש בכל גירוי אפילו לא מסטיק באזור הפה.מניסיוננו, זה מעורר ומחזיר את הדחף לעשן. בכל אופן, מאחלים לך המון בהצלחה בדרכך החדשה והנקיה מעישון. אם תצטרך עזרה, נשמח לעזור לך ואתה מוזמן להתקשר לטלפון:כוכבית *9933 בברכה צוות המכון מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון :כוכבית *9933