מה אתם עושים בעצם?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמעתי עליכם דברים טובים, אבל לא ברור לי מה אתם עושים בטיפול בעצם?
דלית שלום, במכון אברהמסון מטפלים בגמילה מעישון והתמכרויות בדרך טבעית בהצלחה כבר 25 שנים. אם כן, הטיפול הוא טיפול טבעי לחלוטין המשלב שיחת הסבר, שימוש בהילינג ובביו אנרגיה.אין שום חומר בטיפול:לא זריקות, לא כדורים,לא תרסיסים והוא אינו פולשני או כואב.הטיפול נעשה עם הידיים, וזה עובד!!!! ברוב המקרים טיפול אחד מספיק,אך עם נותר עדיין צורך מסוים, מקבלים טיפולים נוספים. נשמח למסור לך פרטים נוספים בטלפון: כוכבית *9933 בהצלחה גם לך!!! בברכה אהוד אברהמסון מכון אברהמסון גמילה מעישון והתמכרויות טלפון: כוכבית *9933
אמא שלי מעשנת ואני רוצה לדעת איך להפסיק אותה