השפעות הזיבאן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע השני של הגמילה בעזרת זיבאן ופשוט לא מצליח לישון! גם כשאני כבר נרדם השינה היא קלה וטרופה, האם יש מניעה לקחת כדור שינה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אליהו, אחת מתופעות הלוואי של הזייבן היא עוררות. בדרך כלל הסיבה לכך קשורה ללקיחה לא נכונה של התרופה. את הכדור השני, יש לקחת 8 שעות לאחר הכדור הראשון, ולא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ. במידה ואתה מקפיד על דרך הלקיחה, אני ממליצה לחכות עוד מספר ימים ולראות באם חל שינוי לטובה. אין טעם להוסיף כדור שינה שיתכן ויש לו פוטנציאל התמכרות. במידה ולא יחול שינוי, תוכל לקחת רק כדור זייבן אחד בבוקר. בהצלחה, ד"ר איה פלג