מחלת ה- COPD
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום... אבא שלי הובחן לפני כמה חודשים כחולה COPD (הוא בן 52). הוא מחובר לחמצן 24 שעות ולוקח כדורים שונים. רציתי לדעת מה עוד אפשר לעשות על מנת לעזור לו להתגבר על המחלה, והאם הוא יכול להמשיך לחיות עוד שנים רבות עם מכשיר החמצן ... לפי מה שהבנתי מהרופאים עם מכשיר החמצן הוא יכול לחיות על 120- אבל לפי כל המידע שאני קוראת באנטרנט- שמדובר במחלה סופנית שלא משאירה יותר מידי זמן לחיות... אשמח לקבל עזרה ממישהו שמבין במחלה הזו..
שלום ליהי, זה לא הפורום המתאים למתן תשובה לשאלתך. יש לפנות לרופאים שזה תחום התמחותם. מאחלת בריאות ואיכות חיים טובה לאביך. בברכה, ד"ר איה פלג