האם תופעות אלו נורמליות ?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עכשיו נגמל מעישון באופן עצמאי .ואני רוצה לישון רוב היום. מגיע לבית בערב ובשעה 20:00 מקסימום מתעלף. למה זה קורה לי . כשעישנתי הייתי עירני מאוד ונשאר ער עד לשעות הקטנות של הלילה .האם תופעה זו נורמלית ? חוץ מזה הכל אחלה . תחושה טובה . יותר שמח .חייכן
שלום משה, תופעת העייפות קשורה לתסמונת הגמילה מניקוטין, שהוא החומר הממכר והממריץ את מערכת העצבים המרכזית. בזמן הפסקת השימוש חווים סימפטומים כגון עייפות, בעיות ריכוז, רעד וכ'. התחושות יתמתנו לאחר כחודש. תחזיק מעמד ויתרונות הגמילה יתחזקו מעבר למה שכבר ציינת. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il