זייבאן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה שבוע לוקח זייבאן הגעתי למינון של שני כדורים, יש לי נדודי שינה קשים טשטוש ראייה וסחרחורות האם להמשיך. לציין שכמות למספר סגריות ירדו בחצי. היום קופסא ליום
שלום אורי, חלק מהסמפטומים שציינת (טשטוש וסחרחורת) יכולים להיות קשורים גם לתסמונת הגמילה מניקוטין וגם לתרופה. קשה לי להתרשם כי מדובר בכמויות עישון גבוהות. נדודי שינה היא תופעת לוואי אפשרית של הזייבן ולעיתים היא קשורה לחוסר לקיחה נכונה של התרופה. את הטבליה השנייה יש ליטול לא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ. בכל מקרה, עדיף להתייעץ גם עם הרופא המטפל. אשמח להתעדכן, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il
האם מותר בזמן ההריון להישתמש בתרופה?