הפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום לקחתי את כדור הזיבן הראשון שלי בדרך להפסקת עישון הבנתי מעיון בפורום שיתכנו תופעות לוואי שאלה: האם ניתן לבטל חלק מתופעות הלוואי על ידי לקיחת כדור נוגד כמו למשל - כאב ראש=לקחת אופטלגין,בחילה = כדור נגד בחילה,אי יכולת להירדם=כדור שינה וכו' ?
שלום בן, אין צורך בלקיחת תרופות מראש, כי לא בהכרח תחווה את תופעות הלוואי. בהתאם לצורך ניתן לשלב טיפול משלים וזאת על פי המלצת הרופא המטפל. הרעיון הוא לנקות את הגוף ממרכיבי העישון ולא לצרוך לשווא חומרים נוספים ובוודאי לא כאילו עם פוטנציאל התתמכרות (כמו כדורי שינה). בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il