אם היינו רואים את תהליך העישון בגופינו לא היינו מ!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חולת אסטמה, מעשנת 30 סיגריות ביום, בת 34. עוסקת בתחום הרפואה, ומודעת היטב לנזקים. הרס עצמי? ניסיתי להפסיק בעזרת: דיקור סיני, זיבאן, ביו אנרגיה, רייקי, ערכת פרידום אינטרנשיונל, אך ללא הועיל. הרצון קיים ואף מתעצם. יודעת שאני יכולה. שנה וחצי לא עישנתי בזכות הזיבאן וחזרתי ברגע חולשה. בעלי מעשן ואכן מסכים לא לעשן בבית בכל פעם שאני מגיעה עם ניסיון חדש להפסיק. אך אינו מדרבן לצורך כך. איני מחפשת גורמים מסייעים ויודעת שהכל תלוי בי. צריכה שינערו אותי היטב לגבי הנזק שאני גורמת לעצמי. אם היינו בעלי גוף שקוף ורואים את הנזק לא היינו מעשנים!!!! עיזרי לי.
שלום שרונה, העישון הינו תהליך מורכב המשלב גם התמכרות פיזית לחומר הממכר שהוא הניקוטין וגם התמכרות נפשית התנהגותית. הנזקים ברורים וידועים, אך קשה להיגמל עקב המורכבות שציינתי ללא סיוע מקצועי. הדרכים לגמילה שציינת לא מוכרות כיעילות ולא זו הדרך המומלצת לגמילה. על מנת לשפר סיכויי ההצלחה באופן משמעותי, חשוב לשלב טיפול תרופתי (זייבן, תחליפי ניקוטין) ולהצטרף להליך טיפול הניתן על ידי מומחה גמילה מעישון שהוכשר לכך. ניתנים טיפולים אישיים או קבוצתיים במסגרת סדנאות תמיכה. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il