משבר
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר תקופה של שנים שהפסקתי לעשן בעזרת הזריקה בבלינסון, מוצא את עצמי שרוצה לעשן בעקבות משבר שקשור בפיטורים.... אני לא נשבר אם כי פעמיים לקחתי כמה שכטות מסיגריה. אינני רוצה לחזור לעישון ואני זוכר איך הרגשתי רע כשעישנתי. עם זאת, ישנה איזה אשליה פסיכולוגית, שהסיגריה יכולה לעזור ולהרגיע.... התקופה היא לא קלה, וגם המאבק הפנימי. אבקש עצתך הטובה.
שלום אורי, התמדת בתהליך ההפסקה הרבה זמן ויהיה חבל מאד באם לא תמשיך בכך. לפי דבריך, אתה עובר תקופה לא קלה, אך הסיגריות לא תשפרנה כלום ורק תגרומנה לתסכול עצום. עליך להתמיד, להזכיר לעצמך את הסיבות הטובות והרבות שהביאו אותך לניצחון על התלות, למנות את היתרונות של התהליך שאתה חווה וכ'. סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה! תתרגל את העמידה בפיתוי שהייתה בתחילת הדרך ושגרמה לך ךהצליח. בהצלחה, איה
תודה על העידוד. בינתיים ממשיך ולא נשבר. אורי.