בחילות לא קלות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה שלום, זה היום שני בו אני נוטלת שני כדורים ביום ואני סובלת מבחילות לא נעימות בכלל, כמו כן קראתי כמה תשובות לשאלות באחת מהן את מציינת שמי שסבל מהפרעות אכילה אסור לו ליטול את התרופה. ובכן זה היה אומנם מזמן ולתקופה לא ארוכה אבל סבלתי מהפרעות אכילה. האם להפסיק מיד. תודה טלי
שלום טלי, חל איסור שימוש בתרופת הזייבן למי שסבל או סובל מבעיות אכילה. ולכן, לפי ההנחיות עליך להפסיק ליטול את התרופה. תוכלי להעזר במדבקות ניקוטין, שאף הן מסייעות במיתון סמפטומי הגמילה הפיזיים. אסור לעשן בזמן נטילת המדבקות, למניעת הרעלת ניקוטין. תתכנני ירידה בכמויות, תקבעי יום הפסקת עישון ואז תתחילי את השימוש במדבקות. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il