עצבנות ועצבות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מספר ימים הפסקתי לעשן ובו זמנית התחלתי לקחת זייבן במינון של אחד בבוקר. יחסית ההתמודדות הפיזית די קלה לי אולם מצב רוחי נע בין עצבות לאדישות ולהתפרצויות זעם מכל שטות.האם ייתכן שהזייבן לא מתאימה לי?
שלום רון, התחושות שאתה מציין הגיוניות ושכיחות לשלב הגמילה בו אתה נמצא. תהליך הפרידה בהפסקת העישון מלווה בשינויים במצבי הרוח ועוצמתם שונה מאדם לאדם. הדברים מתמתנים עם התקדמות התהליך ובמקומן מופיעות תחושות של סיפוק והנאה הקשורות ליתרונות הגמילה. עליךלהעזר בסבלנות. לתחושות שציינת אין קשר ללקיחת הזייבן, להיפך התרופה ממתנת את התחושות הללו ומקלה על ההתמודדות. בהצלחה ובברכת שנה טובה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il