חמישה חודשים בלי סיגריה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר איה , אז זהו חמישה חודשים אחרי הסיגריה האחרונה ושלושה חודשים אחרי הזייבן והכל נראה ורוד מתמיד !!! כולם אבל מזהירים אותי מ"החצי שנה" שאז קיים משבר ?! האם יש אמת בדברים ? ומתי אפשר לאמר שאני גמול ? .... תודה מראש אופיר
שלום אופיר, כל הכבוד על ההצלחה בגמילה!! התמד בכך!! ההזהרות מפני נפילות לאחר חצי שנה הן מוטעות. להיפך, על פי מודל תיאורטי השייך לתחום ההתמכרויות, חצי השנה הראשונה מציינת סיום שלב משמעותי בתהליך. זוהי התקופה הקשה ביותר של הפסקת העישון. יחד עם זאת, עליך לזכור, כי כעת עליך להימנע מ"נפילות" והדבר נכון לתמיד!!. סיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה.לעיתים יש שאננות ותחושה שהגמילה הושלמה, וכי סיגריה אחת לא תזיק. הדבר אינו עומד במבחן המציאות ואל לך לנסות זאת. בהצלחה ובברכת שנה טובה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il