עישון וטיפס הרים ,טוב או רע !?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בעוד כ שבועיים טס להודו . חבר!! ספר לי!! (אני לא היית בהרצאה) שבהרצאה על הודו המליצו על עישון סגריה 1 בכל יום טיפוס . לשאלתי, מה זו השטות הזו ?! הוא ציין כי יש איזה שהוא שינוי במס' כדוריות הדם אדומות . שאלתי היא האם יש איזה שהוא שינוי אמיתי במספר כדוריות דם אדומות ? והאם זה באמת יכול לסיע בהקלתם של הסיפטומים של מחלת גבהיים?
שלום נינו, האינפורמציה שקבלת מטעה! עישון גורם לעלייה במספר כדוריות הדם האדומות אך לתפקוד פחות טוב שלהן ולבעייתיות בשחרור החמצן!!!!! העישון בעייתי בהקשר של הכושר הגופני כתוצאה מכך. על מנת להסתגל לגבהים, עליך להתרגל לשוני ובצורה מבוקרת. נסיעה טובה, איה