לד'ר איה פלג שלום וברכה יש לי שאלה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תרופת הזייבן אמורה לשבת על קולטני התא כלומר היא עושה את תפקידו של הניקוטין במילים פשוטות מרמה את התא השאלה שלי היא מה קורה לאחר הפסקת הזייבן כלומר מא אני ארגיש ומה יהיה אחרי סיום הטיפול בזייבן שוב אצטרך לעשן אז מה בדיוק התועלת בתרופה הזאת בברכה יוסל
שלום יוסל, תרופת הזייבן "אינה עושה את תפקידו של הניקוטין" כדבריך. מנגנון הפעולה כולל את העלאת רמות דופמין ונוראדרנלין במוח. השינוי ברמת החומרים הללו מביא להקטנת הדחף לעשן ומקטין את תסמיני הגמילה הפיזיים והנפשיים. השפעתה החיובית של התרופה על הצלחת תהליך הגמילה ידועה ממחקירם רבים. ההנחייה הרפואית היא להעזר בתרופה למשך כחודשיים. לתרופה אין פוטנציאל התמכרות ואין עלייה בחשק לעשן עם סיום הלקיחה. בהצלחה, איה