עד מתי לבלוע זיבן?

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

04/06/2005 | 09:45 | מאת: רוית

שבת שלום ובוקר טוב, לפני כשבועיים התחלתי ליטול זיבן. שבוע מיום הנטילה " זרקתי" את הסיגריות ואני ממשיכה לקחת זיבן בוקר וערב. האם צריך לסיים את כל הכדורים? או עד מתי? אשמל לתגובה...

לקריאה נוספת והעמקה
08/06/2005 | 12:38 | מאת:

שלום רוית, ברכותי על התהליך המוצלח - התמידי בכך! את התרופה יש ליטול למשך 7-9 שבועות (120 טבליות). ההמלצה הרפואית היא ליטול את מלוא הטיפול לצורך השפעה מירבית, גם באם הפסקת לעשן במהלך התקופה. בהצלחה, איה

19/08/2006 | 03:20 | מאת: לאה

התחלתי לפני 3 ימים לקחת כדור 2 של זיבן. למרות שאני לקחתי לפני הצהרים, איני יכולה להרדם עד 4-5 לפנות בוקר. גם ביום לא יכולה להרדם. היום אני צריכה לעבור לשלב של 2 כדורים ליום. שאלתי: אם מותר לקחת אסיבל בזמן הטיפול, לפחות עד שהגוף יתרגל לתרופה? בתודה ובעיפות :-) לאה