עד מתי לבלוע זיבן?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבת שלום ובוקר טוב, לפני כשבועיים התחלתי ליטול זיבן. שבוע מיום הנטילה " זרקתי" את הסיגריות ואני ממשיכה לקחת זיבן בוקר וערב. האם צריך לסיים את כל הכדורים? או עד מתי? אשמל לתגובה...
שלום רוית, ברכותי על התהליך המוצלח - התמידי בכך! את התרופה יש ליטול למשך 7-9 שבועות (120 טבליות). ההמלצה הרפואית היא ליטול את מלוא הטיפול לצורך השפעה מירבית, גם באם הפסקת לעשן במהלך התקופה. בהצלחה, איה
התחלתי לפני 3 ימים לקחת כדור 2 של זיבן. למרות שאני לקחתי לפני הצהרים, איני יכולה להרדם עד 4-5 לפנות בוקר. גם ביום לא יכולה להרדם. היום אני צריכה לעבור לשלב של 2 כדורים ליום. שאלתי: אם מותר לקחת אסיבל בזמן הטיפול, לפחות עד שהגוף יתרגל לתרופה? בתודה ובעיפות :-) לאה