טעם מר בפה ! האם זה מזיייבן?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם ! אני בן 27 עישנתי בים כקופסה וחצי של מלבורו כרגע הפסקתי לעשן אודות לתרופה זייבן ובנוסף כדי שלא אשמין התחלתי לעסוק בספורט , וחב'רה זה עובד!!! אני נוטל את התרופה כ7 שבועות וביומיים האחרונים אני מרגשי טעם מר בפה (אני חושב גם יובש) והלשון נוטה לצבע טיפה לבן האם זה תופעת לוואי? ואם כם מתי זה יעבור? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תומר, כל הכבוד, התמד בכך!! אחת מתופעות הלוואי האפשריות של הזייבן היא יובש בפה ותתכן גם מרירות. הדבר חולף עם הזמן. במידה והדבר יחריף או לא יעבור בקרוב, ניתן לבדוק עם הרופא המטפל סיבות אחרות לתופעות שציינת. רצוי לשתות הרבה מים. איה