הצלחה בהפסקת עישון

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

19/03/2005 | 21:43 | מאת: ע

עישנתי בערך 20 שנה קופסה עד קופסה וחצי ליום ניסתי המון פעמים להפסיק ולא הצלחתי עד לזייבן הנפלא לקחתי את הכדור חמישה שבועות ויותר לא הייתי צריכה מאז עברה שנה וחצי ואני לא מעשנת ויודעת שאני לא אחזור יותר אז חיזקי ואימצי ודעי שזה בהחלט אפשרי

לקריאה נוספת והעמקה
22/03/2005 | 09:10 | מאת:

שלום, כל הכבוד, התמידי בכך! תודה על העידוד לנגמלים בתחילת הדרך. איה

05/01/2006 | 18:43 | מאת: מאירה

איה שלום רב.אני מעשנת מזה כעשרים וחמש שנה,ניסיתי להפסיק המון פעמים בכל מיני שיטות גם את הזיבן ניסיתי,ולא הצלחתי להיגמל,עד לפני שנה בערך עישנתי בין קופסא לקופסא וחצי ליום,ומהחורף שעבר ירדתי לכשתיים עשרה סיגריות ביום,אף על פי שאני סובלת מ copd קל,אני פשוט לא מצליחה לצאת מהמעגל ההרסני הזה,הבעיה הכי קשה שלי היא שאני נכנסת לדיכאון מייד עם הפסקת העישון ולא רואה טעם בחיי,אף על פי שיש לי סיבות רבות כן למצוא בהם טעם ועיניין,אני מרגישה שאני זקוקה לתמיכה ושלא אצליח במשימה הזאת לבד,וכמובן שאני מאוד סובלת ,,אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי...אשמח מאוד לקבל עיצה.בברכה,מאירה.