גמילה בהריון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בשבוע ששי והפחתתי את כמות הסיגריות מקופסא ליום לארבע- חמש וגם את זה הפסקתי בימים האחרונים. בימים האחרונים יש לי שיעול עם ליחה ובליחה רואים מעט נקודות דם. האם מדובר בתופעת גמילה? אני פוחדת שאלה סימנים למשהו לא טוב. אני בת 31 ומעשנת מגיל 19. תודה
שלום שרית, שיעול וליחה הן תופעות חיוביות הקשורות לצמיחה מחודשת של ריסני הנשימה. בעקבות כך, העתרן (זפק) יוצא החוצה. הדבר ממחיש כבר בטווח הקרוב את יתרונות הפסקת העישון ואת חשיבות ההפסקה בתקופת ההריון. בכל אופן, מומלץ לפנות לרופא המטפל לאבחון ושלילת תחלואה כלשהי. בהצלחה בהריון ובתהליך הגמילה, איה