גמילה מעישון בעזרת זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בזמן נטילת הזייבן אפשר באותו הזמן גם לעשן??? ומה הם תופעות הלוואי בזמן לקיחת הזייבן..?
שלום יוסי, ניתן ליטול את הזייבן וגם לעשן. לאחר 7-14 יום מתחילת הטיפול יש לקבוע יום הפסקת עישון ולאחריו לא לעשן יותר. קודם לכן, כדאי לתרגל הורדת כמויות העישון. יש להקפיד על דרך הלקיחה: בשלושת הימים הראשונים נוטלים טבליה אחת, מהיום הרביעי ואילך שתי טבליות, בהפרש של שמונה שעות ולא יאוחר מ - 4-5 אחה"צ. תופעות לוואי אפשריות: נדודי שינה, סחרחורות, יובש בפה ובחילה. בהצלחה, איה
רציתי לדעת מה הסיבה שצריך לקחת את התרופה לא יאוחר מ4 -5 אחה"צ, ובנוסף לדעת האם הגיוני שאני לוקחת את התרופה רק 4 ימים ועדיין מעשנת ובכל זאת התחיל לי שיעול חזק מאוד והרבה ליחה- האם זו תופעה טבעית למרות שאני עדיין מעשנת? הזייבן דרך אגב, מתחיל לתת את אותותיו בכך שהטעם של הסיגריה הוא כבר לא אותו טעם ובבוקר אין לי את הצורך לסיגריה בזמן פתיחת העיניים, בנוסף רציתי לדעת האם ניתן ליטול את הזייבן בבוקר על קיבה ריקה.