איך ניתן לדעת שהותקפתי בהרעלת ניקוטין ?
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ביומיים האחרונים כאבים בלב , כמו דקירות . אני מעשן כבר כמה חודשים ורציתי לדעת האם מדובר בהרעלת ניקוטין. בבקשה תשובה בהקדם האפשרי . תודה רבה רבה !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ביילה, בסיגריות יש חומר בשם ניקוטין, שהוא החומר הממכר. הניקוטין משפיע על מערכת העצבים המרכזית והוא סם מעורר. לכן, התחושות שציינת יכולות להתקשר לעלייה בדופק הלב כתוצאה מעישון אליו לא היית רגיל עד כה. עליך להסיק מכך מסקנות ולהפסיק לעשן בשלב מוקדם לפני שתפתח התמכרות פיזית ונפשית קשה. בכל מקרה, עליך לפנות לרופא המטפל לבדוק סיבות נוספות לתחושות שציינת ולשלול תחלואה אחר. תרגיש טוב, איה