זיבן + ראייה

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

09/02/2005 | 20:01 | מאת: קטי

אני לוקחת זיבן קצת יותר מחודש (התחלתי את הקופסא השנייה כבר). במקביל ללקיחת התרופה חלה אצלי העלייה במספר המשקפיים (הראיה היא פחות חדה). לאחר בדיקה אצל המומחה גיליתי כי המספר עלה ב-0.5. אני חוששת שהדבר קשור ללקיחת זיבן. האם כדאי לי לחכות לסיום הטיפול על מנת להזמין זוג חדש של משקפי ראיה, כי אחת מתופעות הלוואי שצויינה בעלון לצרכן מצביעה על "טשטוש ראייה", או שהירידה בחדות הראייה לא יכולה להיות קשורה בשום פנים ואופן ללקיחת תרופה זו? אני אשמח לקבל תשובה כי הנושא מטריד אותי מאוד (אפילו מדאיג), תודה רבה מראש

לקריאה נוספת והעמקה
13/02/2005 | 08:25 | מאת:

שלום קטי, עלייה במספר המשקפיים שאובחנה אצלך לא קשורה ללקיחת הזייבן, אלא לתקופת זמן שעברה מאז בדיקתך האחרונה. תוכלי להזמין זוג חדש ללא קשר ללקיחת התרופה. איה

14/04/2005 | 20:39 | מאת: נאווה

בעלי מעשן לפחות 2 קופסאות טיים ליום מזה 30 שנה. לפני שבוע החליט שהוא רוצה להפסיק. הלך לרופא המשפחה שרשם לו מרשם לזיבן. החל עם כדור אחד והשבוע עבר לשני כדורים אך כמות הסיגריות שהוא מעשן כמעט לא הופחתה. אני חושבת שהוא "מחכה" שהתרופה תיתן לו איזה שהוא "אות" או "הרגשה" שהוא לא ירצה לעשן. האם הפחתת כמות הסיגריות חייבת לבוא מרצונו?? יש לו לחץ בחזה והוא חושב שזה מהזפעת הכדור... אנא תגובתכם תודה נאווה