התקף ניקוטין!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר איה פלג שלום רב, לפני כשבוע התחלתי לקחת זייבן ולאחר עישון של קופסא וחצי ליום אני עכשיו מעשנת 3-4 סיגריות, וביום ראשון מקווה להפסיק לגמרי. הזייבן גרם לקצת תופעות לוואי כגון סחרחורות, נדודי שינה והרופא שאצלו אני מטופלת אמר שזה נורמלי ל-10-12 ימים ראשונים, אך הוריד את המינון לכדור ביום. בכל מקרה שאלתי היא האם אני עלולה לקבל התקף ניקוטין בימים הראשונים של ההפסקה? עכשיו לאחר כל סיגריה אני נתקפת בשיעול היסטרי. תודה על תשומת הלב (הפורום עוזר מאוד)
שלום ליאת, כל הכבוד על התקדמות תהליך הגמילה! אני מאחלת לך הצלחה לקראת יום א' - יום הפסקת העישון! תופעות הלוואי שציינת אכן קשורות לזייבן. לגבי נדודי השינה - האם את הטבליה השנייה נטלת לא לאחר 4-5 אחה"צ? במידה ולא נהגת כך, כדאי לנסות שוב לקיחת שתי הטבליות ובהחלטה משותפת עם הרופא המטפל. לגבי מה שתארת כהתקפת ניקוטין - אין הדבר כך. מדובר בתהליך חיובי של ניקוי הגוף מהחומרים שהחדרת בעשן הסיגריה. ריסני הנשימה מתחילים לצמוח ולהתחדש אצלך, דבר שעשוי לגרום לשיעול והוצאת ליחה. זה אחד הסימנים המצביעים על כך שאת בכיוון הנכון ושאר היתרונות הרבים יגיעו בהמשך. אשמח לךהתעדכן. בהצלחה, איה