גמילה מעישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עישנתי תקופה של שנתים בערך כ 7-8 סיגריות ליום כבר שבוע שאני לא מעשן אך מרגע שהסקתי לעשן יש לי תופעות של לחץ , חוסר תאבון סחרחורות קלות ומן תחושה של דכאון האם אלה תופעות שלאחר ההפסקת העישון. וכמה זמן זה אמור להמשך תודה
שלום, כל התחושות שציינת יכולות להתקשר לתהליך הפסקת העישון, גם בכמויות העישון שציינת. הן קשורות לניקוי הגוף הפיזיולוגי וגם לגמילה הנפשית ההתנהגותית. התחושות תתמתנה באופן משמעותי לאחר כשלושה שבועות. הדכאון הנלווה קשור לתהליך הפרידה ולעיתים הוא ממשיך יותר זמן. לאחר מכן התחושות מוחלפות בתחושות כיף והנאה עקב הנצחון על התלות והתגמול של כל התהליך. תתתעזר בסבלנות, פעילות גופנות ותרגילי הרפייה מאד מסייעים. בהצלחה, איה