סיגריה אחת
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר פלג באח ההןדעות אמרת לבחור אחד שלא למעוד אפיול לא רק סיגריה אחת והוספת - שלא תהנה ממנה- שאלתי היא : מי שהפסיק ולוקח סיגריה אחת לא נהנה ממנה ? כלומר לא הבנתי את כוונתך
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירו, הגמילה מעישון היא טוטלית וסיגריה אחת יכולה לחבל בכל התהליך. לעתים קרובות אותה סיגריה לא מהנה וגורמת לסחרחורות ןלתחושות לא נוחות אחרות. קצת מזכיר את חווית העישון הראשונה בגיל העשרה! יחד עם זאת, חוסר ההנאה לאותה סיגריה והתחושות שציינתי לא מונעים ההתדרדרות וחזרה לדפוסי העישון הקודמים. עכשו מובן? איה