הפסקת עישון ותופעות נילוות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בן 30. עישנתי במשך 14 שנה, בערך 10 סיגריות ליום בריא בד"כ, היסטוריה של לחץ דם גבוה במשפחה. בחודש האחרון הפסקתי לעשן. בימים הראשונים, הרגשה טובה, יקיצה מוקדמת יותר מהרגיל ופחות נחירות. אולם, בימים האחרונים, כל יום תוקף אותי כאב ראש, שעובר רק כשלוקח אופטלגין. מאוד מוטרד מהתופעה החוזרת ונישנית. האם יש קשר להפסקת עישון? מה דעתך ומה אתה ממליץ שאעשה? חשוב לציין, שהתחלתי פעילות גופנית וכן דיאטה
שלום!! כאב הראש יכול להיות קשור לגמילה מעישון אך בד"כ הוא מופיע בימים הראשונים לאחר ההפסקה. ממליץ להיבדק ע"י הרופא המטפל ולבדוק אם אין גורמים אחרים כגון יתר לחץ דם ועוד.. בהצלחה אשמח אם תמשיך לעדכן נוה