זיבן- תופעות לוואי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטלת זיבן מזה 5 שבועות וסובלת מבחילות קשות, כאבי ראש, יובש בפה והרגשה לא נעימה בחזה. ברצוני לדעת האם תופעת הבחילות הינה נורמלית והאם מומלץ להפחית את המינון לכדור אחד ביום. (כרגע הנני נוטלת 2 כדורים ביום). בתודה טלי
שלום דר' ושלום למשתתפי הפורום, הפסקתי לעשן לפני ארבעה ימים - ללא תמיכת כדורים. היום התחילו כאבי ראש וסחרחורות. האם קשור? ואם כן - איך מתגברים? תודה על תשובותיכם המהירות
טלי שלום!! האם הפסקת לעשן? התופעות אותן את חשה מוכרות, במידה והפסקת לעשן ממליץ לנסות להפחית לכדור ליום ולהמשיך בתאום עם הרופא המטפל. במידה ולא הפסקת עדיין לעשן ממליץ לתאם הרופא המטפל את המשך התהליך שילוב התנהגותי תחליפי ניקוטין וכ"ו בהצלחה נוה
לד"ר נוה טוב ! שלום רב! לאחרונה חזרתי לעשן על אף נטילת הזיבן כמות הסיגריות עומדת עד 10סיגריות ליום הסיבות לחזרה הינן עגומות אך לכאורה מוצדקות כיון שאם גמלה בליבי החלטה שום כח שבעולם לא צריך להניע אותי לחזור לעשן כך שעובדתית ומבלי לחלק ציון לעצמי לא הצלחתי .קבוצת תמיכה הינה משפחתי הנהדרת אני לא מתיאשת ורצה לחזור "לזירת הניגמלים " מה עלי לעשות ציינתי שאני ממשיכה ליטול זיבן בימים האחרונים 1ליום עם עישון עד כ10סיגרוית חשוב לצין שאת התהליך התחלתי ב15.7. זהו היום שהפסקתי לעשן ובשבוע האחרון חלה נסיגה וחזרה לעישון כך שהפחתתי כדור 1 * האים המשמעות שאני צריכה להתחיל את כל התליך מראשיתו ? * מהו הגבול מבחינת כמות וזמן בנטילת הזיבן ,אני באמצע קופסה השניה בתהליך כך ש { כמות הצריכה עד כה אינה מועטה} האם יש הגבלת זמן וכמות * ברצוני להמשין בגמילה ולא לעשן מה עלי לעשות ? לתשובתך אודה