הפסקת עישון ...

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

16/08/2004 | 17:26 | מאת: שלומית

שלום רב הפסקתי לעשן כבר חודשיים ,לאחר 15 שנות עישון , אני נהנת כל רגע . אבל השמנתי 15 . קילו מה עושים ?

לקריאה נוספת והעמקה
19/08/2004 | 16:10 | מאת:

שלומית שלום!! ממליץ לפנות לדיאטנית להדרכה ומעקב אחר ששינויי הרגלי האכילה. במקביל ממליץ להתאים פעילות גופנית סדירה. בהצלחה המשיכי לעדכן נוה

21/08/2004 | 19:32 | מאת: תומך

02/01/2005 | 08:47 | מאת: ג'קי

ד"ר נכבד אני בן 65 לפני 6 שנים קבעו לי אבחון שאני סובל מ-COPD , עשנתי כ-3 שנים לפני 36 שנה ומאז לא מעשן ונמצא בטיפול ומעקב ,שאלתי: אם יש גם תרופות טבעיות להקלה איך למנוע התקררויות חוזרות ונשנות (אני כל שנה מקבל חיסון נגד שפעת) בתודה ג'קי.

23/08/2004 | 12:47 | מאת: אורנה

כשאני הפסקתי , הפסקתי במכון אברמסון, הם המליצו לי לשתות מים בכל פעם שאין לי מה לעשות עם הפה. גם הומלץ ללעוס מקל קינמון. לי זה מאוד עזר.