התקפי זעם
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נוה שלום אני נוטלת בזייבן כ-חודש ימים ולאחר ירידה הדרגתית בכמות הסיגריות, איני מעשנת כלל כבר מספר ימים. בימים אלה סף הרגישות שלי נמוך מאוד וכל דבר קטן מביא אותי להתקף זעם, שמעולם לא חוויתי. התקפי הזעם כל כך תכופים ובלתי נסבלים על סביבתי הקרובה עד שבן זוגי שאינו מעשן ואף מעודד אותי כל הזמן להפסיק מציע לי לחזור לעשן, או לפחות מידי פעם לעשן סיגריה אחת. איך מתגברים על התופעה? האם עישון סיגריה אחת יעזור לי להתגבר מצד אחד, אך לא יגרום לי לשוב לעשן, מצד שני? זקוקה לעיצה דחופה תודה נורית
נורית שלום!! התחושות אותן את חווה מוכרות והינן חלק מתהליך הגמילה. המשך העישון רק יאריך את התהליך. ממליץ על המנעות מסיגריה, שתייה מספקת פעילות גופנית סדירה אפילו הליכה מידי ערב תספיק. בהצלחה נוה