20 ימי זייבן ואין כל שינוי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעשן כ 2 קופסאות ליום. התחלתי טיפול בזייבן לפני כ 20 יום .(הקפדתי לקחת כדור אחד בשלושת הימים הראשונים ולאחר מכן עברתי ל 2 כדורים ביום). אני לא מרגיש בשום השפעה של הכדורים על הרגלי העישון שלי - היתכן ? האם צריך להגביר מינון ? האם זה אבוד ? בברכה אילן
לקריאה נוספת והעמקה
אילן שלום!! כעת גופך מוכן להתחלת תהליך הפסקת העישון!! המשך בנטילת הזייבן כמקודם והפחת את כמות הסיגריות באופן הדרגתי כך שתפסיק לגמרי בעוד שבוע!! במידה ותתקשה בכך אין סיבה להתייאש וניתן להוסיף מדבקת ניקוטין של 7 מ"ג בתיאום עם הרופא המטפל!! בהצלחה המשך לעדכן אשתדל לעזור נוה