גמילה בהצלחה

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

24/07/2004 | 13:17 | מאת: יעקוב אטיאס

לד"ר נוה שלום תודה על העידוד בתשובתך ראשית ירדתי בצורה משמעותית בצריכת הסיגריות משניים וחצי קופסאות לכ14 סגריות ביממה לצערי יש לי בעיה של נדודי שינה מה ניתן לעשות בנושא מבלי להוסיף עוד חומרים כמיים {כדורי שינה או רוגען}? ושוב תודה על התמיכה יעקוב

לקריאה נוספת והעמקה
26/07/2004 | 08:10 | מאת:

יעקוב אטיאס שלום!! התופעה של נדודי שינה הינה חלק מתהליך הגמילה ובד"כ עוצמתה פוחתת עם הזמן!! כדאי לנסות פעילות גופנית בת כשעה בשעות הערב רצוי כ- 4 שעות לפני כניסה למיטה וארוחה קלה כשעה וחצי לפני השינה. במידה ולא תהיה הקלה ניתן להעזר בכדור כגון רוגען או כדורי שינה. בהצלחה המשך לעדכן אשתדל לעזור נוה

13/08/2004 | 18:38 | מאת: יעקוב אטיאס

אני שמח לבשר לכולם כי היום אני שבועיים ללא עישון נקי מסגריות . זה אומנם לא קל אבל אפשרי בהחלט זו הפעם הראשונה מזה 30 שנים שאני מנסה להפסיק ואני שמח כי מעולם לא הפסקתי אפילו יום אחד והנה בעזרת הזיבן אני יכול לבשר כי אני לא מעשן כבר 14 ימים אני אמשיך לעדכן ואני מקווא כי העידכוניםן ימשכו שנים רבות אז יש תקווה בעזרת הזיבן תודה לכל התומכים