חודשיים ללא סיגריות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
25 שנה ומעולם לא הפסקתי לעשן. לפני כחודשיים עברתי ניתוח מעקפים ומאז לא נגעתי בסיגריה .יתרה מכך ריח סיגריות בקירבתי גורם לי להרגשה מאד רעה. הנני חושש כי הפסקה זו של עישון הינה תוצאת ה"טראומה" של הניתוח והצורך לסיגריה עלול לחזור ככל שתהליך ההחלמה יתקדם. אני מאד מקווה שאני טועה אך אם לא כך פני הדברים האם עליי לפעול או להערך אחרת כגון טיפול תרופתי או אחר. לסיגריות אינני מוכן לחזור. אודה להתייחסותך בברכת חג שמח ש.י
שלום!! ממליץ לזכור מה גרם העישון ומדוע כדאי להמשיך להפסיק לעשן בכדי ש"הטראומה" לא תחזור בהצלחה נוה